LATITUDE I HELGEN

Fick kliva upp 05.30 idag för jag skulle hinna tvätta två maskiner tvätt i tvättstugan och hänga upp de på tork nu innan jag åker till jobbet. Va tvungen att tvätta mina och Joels kläder så vi har med oss nått rent och sommarkläder till Mörlunda över helgen! :)
 
Som sagt, jag jobbar till halv 11 idag - extra pass för dom inte fick in nån annan! Direkt efter de åker jag och Joel ner till Mörlunda. Mamma jag Anna och Emma ska på Latitude i Oskarshamn ikväll och imorgon kväll. Ikväll ska vi se Carola och imorgon Tomas Ledin! :D
 
Skönt att komma hemifrån! Just nu vill jag ba att sommarn ska va över (på ett sätt!) så vi kommer in i ordentliga rutiner med barnen på var sitt håll och kommer iordning med varsitt boende! Nu är de bara kaos här hemma med de ena och de andra, skit jobbigt! Men men. hmm.
 
Ska se om syster hinna fixa min header i helgen och så måste jag hitta min sladd till systemkameran :O HMM!
 
Nu mot jobbet! Vi hörs.
♥ Allmänt | |
Upp