TILLBAKA? MYCKET SOM HÄNT SEN SIST?

Jag vill ju så gärna blogga ordentligt. Men nu har jag ju varken en ordentlig header eller nått internet hemma så e är ju inte så lätt/roligt då :) Men jag ska verkligen försöka att komma igång.... Igen :P Haha!
 
Bloggade sist när Emil va 9 månader tydligen :P haha! De måste ju nästan va ett halvår sen sist nu då. Haha. Oj, shit :P Så de har la hänt lite sen då. De har vart Jul, nyår, jag har fyllt 26, Emil har fyllt 1 år, Emil har börjat på dagis, Joel har fyllt 6 år, Joel har haft sitt barnkalas i sporthallen, vi har varit i Hultsfred på Lovisas dop, vi har varit i Växjö och firat Sara på sin 22-årsdag, Jag har haft min praktik i 5 veckor på hemtjänsten - Berget, där jag hoppar in och jobbar även nu när de behövs - vikarie :) Jag ska vara där hela sommaren och jobba, och jag storm trivs verkligen där. Så himla härligt ställe är de! Osv osv osv antagligen.... HAHA! 
 
Just nu sitter jag och barnen i Mörlunda, vi kom hit igår! :D Andreas stannade hemma för han skulle laga och fixa med lastbilen med sin chef igår och idag skulle han storstäda och röjja hemma! 
 
Vi ska snart ta och åka hemåt, dom ringde från bemanningen och frågade om jag kunde jobba ikväll. Jag hade inte satt mig tillgänglig eftersom vi planerade att vara här i helgen, men dom ringde och frågade om jag kunde och jag sa la att jag kan då :P Haha! Man vill gärna inte säga nej och speciellt inte eftersom jag missat så många bokningar nu dom två sista veckorna för först va barnen sjuka om vartannat och sen andra veckan va jag sjuk :O 
 
Jag började på flyt period i Måndags den 20/4-15. Ska flyta i 3 veckor nu, en vecka gjord imorgon. Den 11/5-15 (på mammas födelsedag) ska jag operera mig! :) Gastric sleeve operation. Kommer nog göra en egen kategori för de, så kan ni följa min resa där - till ett smalare och lyckligare liv! :) 
 
Vi hörs! PUSS
♥ Allmänt | |
Upp