VÄRLDEN ÄR BRA LITEN.....

2 av 3 barn lämnades på dagis klockan 9 som alltid! :) Jag och Emil gjorde inte ett skit dom 5 timmarna dom va på dagis! :P Plockade & städade lite hemma som alltid. Annars slappa vi mest i soffan och bara tog de lugnt!
 
När jag kom till dagis så ville Markus att Joel skulle följa med han hem och leka en stund! :D Så de gjorde han. Jag gick hem & packade skötväskan med blöjor & lite, sen åkte vi andra också hem till Maria och dom. Där va de full rulle, Joel och Markus lekte med bilar, lastbilar och byggde med Lego! :) Julia lekte lite grann med Markus lillebror Oskar! :D Medans Emil sov i bilen hela tiden och jag och Maria satt i köket och tjötade! :D Mycket trevligt! Första gången vi va hemma hos dom, men de får vi snart göra om igen!
 
Världen är bra liten må jag säga.... Hon är nämligen från Hultsfred! :D Haha. Jag säger då de :P Där ser man... Hihi! Så de kan ju såklart va trevligt att snacka om gemensamma bekanta osv! :D
 
Lagade mat när vi kom hem - kycklinggryta & ris!
 
Andreas drog till gymmet för ett tag sen! Och jag har precis lagt alla 3 ungar för natten! Skönt (y) Nu ska jag bänka mitt feta arsle i soffan framför TV:n till klockan 23 som vanligt! :) Haha!!
 
 
På tal om fet....
Jag vet att barn är barn, dom säger precis vad dom tycker! MEN nu är de andra barnet på kort tid som frågar "Ska ni ha en bebis till?" "Nehe, varför har du så stor mage då" ?
 
Och när vi va i mörlunda sist så säger en äldre dam.. Eller äldre och äldre.. Va kan hon ha vart.. Mellan 55-60! "Men du, de måste va en till här inne va?" Och så petar hon mig på magen...
 
Jag blir så jävla ledsen! :( Sista tiden har jag mått så jävla dålig över vikten och kroppen så de är sjukt! Usch. Innan har jag inte brytt mig jätte mycket, men nu har de kommit som ett brev på posten :O Verkligen skit jobbigt! Känner mig så jävla deprimerad... Och inte bara pga de! De känns som de är jävligt mycket nu, med precis allt ! Aya... Ge mig en operations tid NU och håll alla tummar att jag får må lika bra som Andreas!! (Så känner jag nu, imorgon kan jag känna - Nej aldrig i livet! Ingen operation. Jag törs inte!! GAAAH BLIR GALEN!)
♥ Allmänt | |
Upp