VA HOS ANNA HELA DAGEN IGÅR <3

Igår jobbade Andreas extra så han jobbade mellan 7 & 17 typ tror jag. Så då tog jag med mig alla barn så åkte vi ner till syster Anna i Hultsfred! :) Och fick träffa bebis för första gången. Vi va där vid 11 ungefär. Vid 1 körde jag Joel till Morfar i Mörlunda så fick han åka med i bussen och sen till Oskarshamn och lite. Han är ju så rastlös så hemma hos Anna va inte roligt att va :P
 
Vi lagade mat - tonfisksallad! Sen va vi ute och gick en sväng på "stan" :D haha! Kollade i lite affärer och sådär. Hur trevligt som helst! Och livat med 4 barn :P haha. Myste jätte mycket med bebis också såklart. Och så fråga alla "Är du bebis-sugen nu" :P
 
Ska jag svara helt ärligt på den frågan... De är såklart hur mysigt som helst att mysa med bebisar, dom är ju såå små och dom luktar ju så himla gott! Men bebis sugen blir jag inte. Måste ju betyda att jag är nöjd med mina 3! Och det är jag verkligen, såklart! <3 De räcker med dom! Jag har gjort mitt på barn fronten nu som jag sagt innan (men ingen tror mig!) Jag har att göra med mina 3 terrorister kan jag lova. Nu vill jag bara se dom växa upp, bli stora osv & jag vill bli klar med min utbildning och ut och jobba! De börjar verkligen blir tråkigt att gå hemma nu, gjort de alldeles för länge asså! Jag vill jobba och bidra med pengar till familjen jag med, nu... Barnen blir stora och kräver mer och kommer bli dyrare, så de kommer behövas 2 inkomster! Man förstår inte hur dyra barn är försen man har egna!
 
Vid 18 ungefär så kom mamma med Joel & en halvtimme senare ungefär åkte vi hemåt! De va bara att duscha barnen, ge kvällsmat och sen i säng!
 
 
 
♥ Allmänt | |
Upp