TUPPERWARE PARTY / TAGIT KORT PÅ BARNEN

I Torsdags va vi hemma hos Ludde och Diana på tupperware party! :D Finns ju massor med bra köks-saker! Jag har aldrig brytt mig om de där, har hört talas om tupperware men inte mer än så. Nu kan jag säga att jag kommer köpa en hel del saker därifrån!
 
ALLA SOM VILL FÅR GÄRNA KOMMA HEM TILL OSS PÅ TUPPERWARE PARTY DEN 9 NOVEMBER KLOCKAN 14.00. DÅ KOMMER DIANA HIT OCH VISAR EN MASSA SAKER SOM MAN FÅR KÖPA OCH SÅ. KOMMER BJUDA PÅ LITE FIKA! TA GÄRNA MED EN KOMPIS.... ELLER TVÅ! BARN ÄR OCKSÅ VÄLKOMNA, VI HAR LEKSAKER!! ;)
 
 
Idag vid 11 ungefär så va vi och tog kort på barnen i studio här i stan! Ett enskilt på alla 3 och sen ett syskonfoto. Precis som förra året! De är han som tar gruppfotona på dagis varje höst som har detta som erbjudande i hans studio en dag med eftersom dom inte tar enskilda på dagis! De är perfekt, jag hoppas de fortsätter så. För då kommer vi ha ett års-kort på Julia varenda år, eftersom dom tar max 3 veckor innan hennes födelsedag! :D Och så är de typ enda chansen att få alla ungar på syskonfoto. Julia är sååå medveten om detta med kameran nu, så de är helt hopplöst att ta kort på henne! Även idag.... Fast de va nån hon inte kände! Hon gjorde allt för att jävlas! Sprang runt, räckte ut tungan, vägrade stå stilla, lipade och allt möjligt! Shit alltså. Vilken unge!! ;) De ska verkligen bli spännade och se hur bilderna blir :D haha!
 
Jag la ut vårt skötbord och en fotölj på skänkes sidan på facebook för ett tag sen! Nu har 2 personer vart och hämtat dom. Skönt att bli av med skit som bara står!
 
Dom 2 minsta sover middag i deras rum :O :D Haha! Och har gjort i 2 timmar nu.... Emil kanske sover middag bättre i sin säng än i barnvagnen som han brukar göra på dagarna annars? Ja! De ska jag fortsätta med tror jag.. Då kanske han bara behöver sova en gång också per dag, om han sover lite längre!
 
Joel leker på sitt rum med Bella! Andreas e hemma hos Rasmus! När han kommer hem ska vi städa iordning i vardagsrummet och sen hämta en bokhylla plus lådor av ena grannen och sen en stor klädersgaderob av en annan granne :P haha! Smidigt..
 
Ikväll blire lugnt! Som sagt, vi är fullbokade jag vet inte hur många helger framåt nu.... Så får passa på att ta de lugnt!
 
♥ Allmänt | |
Upp