SEEEEG SÖNDAG!!!

Det ser fortfarande ut som fan överallt, sen vi flyttade upp Joels rum.... Förra helgen? Jag blir galen! De blir inte någon ordning på nånting. Jag orkar inte heller, har ingen lust med någonting :O De är grejer precis överallt. Hade ju gärna tapetsera barnens rum nere, innan jag började fixa och dona och möblera och inreda dom! Men tapetsera kan vi inte göra nu. BLÄÄÄÄ!!!!!!!
 
Sitter här nu och ska välja ut vilka bilder jag ska ha från fotograferingen igår! Och hur många jag ska beställa osv...
 
Igår kväll drog Andreas till parkhallen med massa poolare, de va Black Jack!
Läääängtar till den 7 november, då ska jag & syrran till parkhallen på LASSE STEFANZ såklart! Jag har inte vart ute på bra länge... Inte på 3 år eller nått... Så de ska bli jäkla skoj!! :D <3
 
Joel leker med Nellie och Bella på sitt rum! Julia sover middag och Emil är med Andreas i Boxholm en sväng! :D
 
Jag måste............. ta tag i tvätten nu! Den rena tvätten har legat i soffan uppe i säkert en vecka nu....... :/
 
 
 
 
♥ Allmänt | |
Upp