FULLBOKADE 5 HELGER FRAMÅT :O

Här sitter jag ny duschad nere i vårt sovrum, för att slippa se allt bröte uppe överallt! Jag får panik :/ Hmm! Emil ligger uppe & sover i vagnen & dom 2 största är på dagis.
 
Jag har som sagt sove som en kratta inatt. Kan verkligen inte slappna av! Emil har bara vaknat en gång - klockan 01.00 och ville ha mat som han velat samma tid i en veckas tid eller nått nu. Sen fick jag väcka han vid 08.30 så han trivdes nog i sitt nya rum? :D
 
Satt precis och planerade... Och kom fram till att vi är fullbokade - vi har nått att göra varenda helg nu, 5 helger framåt! :O Shit! De är kalas, fotografering, spa, parkhallen - LS & allt möjligt :O Hmm. Aja! Så kan de va. Vi sitter inte sysslolösa i alla fall :P Plus att vi har massa att göra hemma! Skönt att Andreas (förhopnningsvis) ba jobbar 3 dagar denna vecka & är ledig en hel vecka sen! (y)
 
IDAG ska jag köpa järntabletter! Hade ju brist på järn sist jag va hos läkaren så kanske e dags att börja med de nu då. Hmm! Är så jäkla trött hela tiden. Värre än när jag e gravid :S Och huvudvärk varenda dag!
 
Nu ska jag ta på mig kläder & sen får vi se vad denna dag har att erbjuda!
 
De finaste jag har! Ni är verkligen mitt ALLT! <3 Älskar er så jäkla mycket.
♥ Allmänt | |
Upp