DE GÅR BRA FÖR MIG IDAG..... INTE!

Emil sover verkligen bra på sitt nya rum! :D Så himla skönt. Inatt åt han vid 1 igen & vid halv 9 så fick jag väcka både Julia och Emil :P haha! Joel kom ner till mig vid 7 "Mamma jag är vaken nu så du vet, jag går upp & tittar på bompa!" Haha. När jag kommer upp vid halv 9 typ så säger han "Mamma jag har ätit frukost. 5 mackor så jag är mätt!" Haha! Jo de tror jag de :P Sötnos! <3
 
Märker på morgonen när jag ska göra ersättning till Emil att pulvret är slut, de räcker till en flaska! Jaha, då tar vi bussen ner efter dagis tänkte jag... De gjorde vi inte! När jag kliver utanför grinden på dagis så ser jag bussen åka förbi :P Hopp bara att traska! Och så jävla kallt va de ju ute imorse :O
 
Först till ICA och köpte ersättning och lite mat! Sen gick vi på stan och fördrev tiden till 11 när vi skulle med bussen hem! Va inne på kappahl, lindex, intersport, Åhlens, Hemköp & allt möjligt. Bussen va proppfull med 4 stycken rullatorer & 2 barnvagnar.... Så de va trångt, smidigt och mysigt!
 
När jag kommer hem tappar jag min mobil på JOELS MATTA! Och tänker "Den kan ju inte gått sönder i alla fall" (Har bara tappat den max 2 ggr innan) Jo då! När jag tar upp den så är HELA jävla skärmen sprucken! :O De är ju sååååå fantastiskt så de är inte klokt! Vissa kan tappa samma mobiler 100 gånger, från balkonger och ner i betongen och allt möjligt utan att de händer ett skit! Jag tappa denna för tredje gången PÅ EN MATTA och hela jävla skärmen spricker!!! BRA!!! Vi har ju såååå jävla mycket pengar fram till årsskiftet nu verkligen.... SÅ PASSANDE! Orkar fan inte mer. Hatar allt som har med pengar & göra! De kan ju för fan förstöra ett helt förhållande och en hel familj! Helt sjukt! :/
 
Emil ligger uppe och sover i vagnen igen! Jag kom precis från duschen. Nu ska jag dammsuga och klä på mig innan det är dags att gå till dagis och hämta dom största skruttungarna! <3
 
PANIIIIIIK!!!!!! (Sista mötet på Torsdag innan man ligger under kniven... Om man gör de?)
♥ Allmänt | |
Upp