BYTA BIL IGEN........

Det är ju bara Julia som går på dagis på Torsdagar. Så imorse gick jag och Emil & lämnade henne och Joel fick stanna hemma själv för första gången! :D De tog ju max 15 minuter för mig att gå till dagis tills jag va hemma igen. De hade såklart gått jättebra för Joel! :) Hehe.
 
När jag kom hem från dagis igen så städade jag lite som vanligt (de syns inte nu att jag gjort de. typ 5 timmar senare.... KUL!) Tog en dusch! Joel räknade sina pengar i sin spargris, sen ville han åka och köpa en leksak för hälften av pengarna så då åkte vi till stan! :D
 
Tog först en fika på Tranan. Johan kom och gjorde oss sällskap, trevligt och tjöta lite! Tack för sällskapet. Sen gick vi in på leksaksaffären och Joel köpte sig en soppbil! :) Handlade lite mat innan vi åkte hem igen.
 
När jag hämtade hem Julia så stannade Joel ensam hemma igen! :D Hihi.
 
Jag håller på med maten... Men väntar på att Andreas ska komma hem med potatis! Han ska ta med sig Emil direkt och åka till Eksjö och byta in vår bil, mot en diesel....
 
Joel och Julia leker på Joels rum med Bella (kusin) & Cornelia! :)
♥ Allmänt | |
Upp